ח"כ חנוך מילביצקי: "לא לצבוע את דירוג מוד'יס פוליטית"

המהדורה המרכזית No Comments on ח"כ חנוך מילביצקי: "לא לצבוע את דירוג מוד'יס פוליטית"

ח"כ חנוך מילביצקי לאבי מימרן במהדורה המרכזית: "הפגיעה בדירוג האשראי הוא אחד ממחירי המלחמה. כן צריך לקחת ברצינות את המלצות מוד'יס ולא לצבוע את זה פוליטית. אם הדבר החיובי היחיד שהם רואים זה עלייה במעמ צריך לחזור לשולחן התקציב ולראות איך מזניקים את המשק קדימה ולא רק ממלאים את הבור"

צילום: דוברות הכנסת - נועם מושקוביץ'
13:46
28.04.24
מערכת האתר No Comments on משיח, עכשיו! הרב שניאור אשכנזי והרב דב הלפרין בסעודת משיח • צפו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

ח"כ חנוך מילביצקי בראיון לאבי מימרן במהדורה המרכזית על המלחמה ושיחרור החטופים: "סומך על ראש הממשלה ושר הביטחון שמנהלים את זה בצורה מופתית. במבחן התוצאה של ההישגים הצבאיים בשטח. ברור שזו לא אידיליה. יש כאן יריבים  מרים, אבל הם מצליחים להביא תוצאות".

"הפגיעה בדירוג האשראי הוא אחד ממחירי המלחמה. כן צריך לקחת ברצינות את המלצות מוד'יס ולא לצבוע את זה פוליטית. אם הדבר החיובי היחיד שהם רואים זה עלייה במעמ צריך לחזור לשולחן התקציב ולראות איך מזניקים את המשק קדימה ולא רק ממלאים את הבור" אמר ח"כ מילביצקי. 

עוד מח"כ חנוך מילביצקי: "הבעיה היא שמשלבים את תקציב המלחמה בתקציב משרד הביטחון השוטף, במקום לעשות קופסה מיוחדת. יש לנו פנסיות בעלות מוערכת של 10 מיליארד ש"ח בשנה. במקום לעצור את זה לוקחים ימי הבראה מעובדי שכר מינימום ומעלים את המע"מ. זה בלתי נתפס".

האזינו>>>



0 תגובות